نسخه آلمان وزیر امور خارجه مبارزه با تروریسم

نسخه: آلمان وزیر امور خارجه مبارزه با تروریسم بین الملل زیگمار گابریل بحران قطر جنگ کاهش تنش

خرید کتاب از گوگل

چاپ کتاب PDF

خرید کتاب از آمازون

خرید کتاب زبان اصلی

دانلود کتاب خارجی

دانلود کتاب لاتین

گت بلاگز اخبار سیاست خارجی تندروها منتظر فرصتی جهت کنار زدن روحانی هستند ، تهران هنوز پیشنهاد مذاکره واشنگتن را رد نکرده

نیروهای رادیکال در کشور عزیزمان ایران که دولت در سایه را در اختیار دارند منتظر فرصتی هستند تا با به حاشیه راندن دولت حسن روحانی ، در اختیار آن ها قرار بگیرد. جه

تندروها منتظر فرصتی جهت کنار زدن روحانی هستند ، تهران هنوز پیشنهاد مذاکره واشنگتن را رد نکرده

تهران هنوز پیشنهاد مذاکره واشنگتن را رد نکرده / تندروها منتظر فرصتی جهت کنار زدن روحانی هستند

عبارات مهم : ایران

تحلیل «شورای آتلانتیک» از تصویر العمل ها در پایتخت کشور عزیزمان ایران به پیشنهاد ترامپ؛

تهران هنوز پیشنهاد مذاکره واشنگتن را رد نکرده / تندروها منتظر فرصتی جهت کنار زدن روحانی هستند

نیروهای رادیکال در کشور عزیزمان ایران که دولت در سایه را در اختیار دارند منتظر فرصتی هستند تا با به حاشیه راندن دولت حسن روحانی ، در اختیار آن ها قرار بگیرد. جهت نمونه می توان به تصویر العمل نیروهای رادیکال کشور عزیزمان ایران به مذاکره ظریف و قدم زنی وی با جان کری در رودخانه رون در ژنو اشاره کرد که از سوی آن ها گناه نابخشودنی بود.

شورای آتلانتیک در تحلیلی نوشت: سیاست خارجی دونالد ترامپ به جای این که در جهت تامین منافع ملی باشد به نظر می رسد مبتنی بر رضایت شخصی وی هست. وی به علت نابودی میراث باراک اوباما از توافق هسته ای با کشور عزیزمان ایران خارج شد و سالها تلاش دیپلماتیک بین طرفین را بی اثر کرد. وی با همراهی دولتش درصدد است خود را به عنوان یک قهرمان نمایان سازد که می تواند دولت کشور عزیزمان ایران را وادار به تسلیم اراده خود کند. ترامپ می گوید کشور عزیزمان ایران یا باید مذاکره جدیدی را انجام دهد یا این که با « عواقب شدیدی» روبرو خواهد شد.

تندروها منتظر فرصتی جهت کنار زدن روحانی هستند ، تهران هنوز پیشنهاد مذاکره واشنگتن را رد نکرده

به گزارش گزینش ، در این تحلیل آمده است: پیشنهاد دیدار بدون پیش شرط ترامپ با رهبران کشور عزیزمان ایران یک هفته قبل از ترساندن این کشور به نابودی مانند ضربه تازیانه ای بود که همه را غافلگیر کرد. ترامپ در طی مبارزات انتخاباتی وعده داد که یک سیاست خارجی « غیرقابل پیش بینی» اتخاذ کند. هنوز مشخص نیست که آیا وی در مورد دکترین « مرد دیوانه» نیکسون – کسینجر در دهه 1970 آگاهی دارد یا خیر. به احتمال زیاد، بیانات وی در برابر کشور عزیزمان ایران زیاد رجز خوانی است و درصدد است تا از این طریق توجهات جهانی را به خود جلب کند. در حالی که بعضی از ایرانیان جهت جلوگیری از سقوط اقتصاد کشور عزیزمان ایران پیشنهاد پذیرش ملاقات را می دهند ولی مقامات ایرانی فعلا با آرامش بیشتری واکنش‌ها می کنند.

محمد جواد ظریف وزیر امور خارجه کشور عزیزمان ایران ، در حالی که به طور قاطعانه این پیشنهاد را رد نکرده ، در یک توئیتی گفت: «ایران و ایالات متحده ۲ سال مذاکره داشتند. به همراه سه کشور اروپایی و اتحادیه اروپا به علاوه چین و روسیه یک توافق چندجانبه یکتا – برجام – را تدوین کردیم. این توافق کارایی داشت. ایالات متحده جهت خروج از توافق و میز مذاکره باید خود را مقصر بداند. تهدید، تحریم و تردستی های [تبلیغاتی] کارایی ندارند. تلاش کنید به ایرانی ها و تعهدات بین المللی احترام بگذارید.»

نیروهای رادیکال در کشور عزیزمان ایران که دولت در سایه را در اختیار دارند منتظر فرصتی هستند تا با به حاشیه راندن دولت حسن روحانی ، در اختیار آن ها قرار بگیرد. جه

اما همچنان مشخص نیست که آیا بیانات ترامپ در مورد ملاقات با رهبران ایرانی در تصویر العمل به پرسش نشست خبری بوده یا این که از قبل در این مورد فکر کرده هست. احتمالا اقتصاد متزلزل و ضعیف کشور عزیزمان ایران نقش گسترده ی را در اتخاذ تصمیم ترامپ به اعلام ملاقات با کشور عزیزمان ایران ایفا کرده هست. در واقع بعد از خروج آمریکا از برجام و ایجاد عدم اطمینان بعد از آن ، اقتصاد کشور عزیزمان ایران با اوضاع بحران روبرو شده است است.

در طی ده روز گذشته، شاهد سقوط 25 درصدی ارزش ریال در برابر دلار بوده ایم. در طی دو ماه گذشته ( 22می تا 22 ژوئیه ) قیمت رسمی تورم در مقایسه با ماه قبل ( 21 آوریل تا 21 می) ، 8 درصد زیاد کردن داشته است.

با این وجود دولت ترامپ قدرت تحریم ها را جهت عوض کردن هویت دولت کشور عزیزمان ایران بیش از اندازه تخمین زده ، و اراده کشور عزیزمان ایران در مقاومت در برابر چنین فشارهایی را دست کم گرفته هست. همانطور که جان ساورس یکی از مذاکره کنندگان تیم هسته ای بریتانیا در سال 2005م.گفت: « کشور عزیزمان ایران حتی به هزینه جنگ ، غنی سازی خود را شروع خواهد کرد.»

تندروها منتظر فرصتی جهت کنار زدن روحانی هستند ، تهران هنوز پیشنهاد مذاکره واشنگتن را رد نکرده

در این راستا جمهوری اسلامی کشور عزیزمان ایران مهر و موم آژانس بین المللی انرژی اتمی بر روی تجهیزات غنی سازی خود را شکست و با وجود تحریم های فلج کننده و نزدیک شدن به لبه پرتگاه جنگ با آمریکا و اسرائیل به غنی سازی اروانیوم ادامه داد. بر اساس برآورد صندوق بین المللی پول، به علت تحریم ها علیه کشور عزیزمان ایران ، این کشور در بین سال های 2011- 2016 به میزان 185 میلیارد دلار فقط از حوزه درامدهای نفتی ضرر کرده است.

دلیل دیگری که اثبات می کند آیا استراتژی ترامپ در برابر کشور عزیزمان ایران محکوم به شکست است این است که موازنه در سیاست داخلی کشور عزیزمان ایران از عنصرهای پراگماتیک به سمت نیروهای تندرو تحول پیدا کرده هست. نیروهای رادیکال در کشور عزیزمان ایران که دولت در سایه را در اختیار دارند منتظر فرصتی هستند تا با به حاشیه راندن دولت حسن روحانی ، در اختیار آن ها قرار بگیرد. جهت نمونه می توان به تصویر العمل نیروهای رادیکال کشور عزیزمان ایران به مذاکره ظریف و قدم زنی وی با جان کری در رودخانه رون در ژنو اشاره کرد که از سوی آن ها گناه نابخشودنی بود.

نیروهای رادیکال در کشور عزیزمان ایران که دولت در سایه را در اختیار دارند منتظر فرصتی هستند تا با به حاشیه راندن دولت حسن روحانی ، در اختیار آن ها قرار بگیرد. جه

پس از پیشنهاد ترامپ جهت ملاقات با رهبران ایران، سرلشکر محمد علی جعفری فرمانده سپاه پاسداران در یک نامه آتشین گفت: « آقای ترامپ کشور عزیزمان ایران کره شمالی نیست که به درخواست ملاقات شما پاسخ مثبت بدهد. بدانید مردم کشور عزیزمان ایران هرگز به مسئولین خود اجازه مذاکره و ملاقات با شیطان بزرگ را نمی دهند. شما این آرزو را به گور خواهید برد که مقامات جمهوری اسلامی کشور عزیزمان ایران از شما درخواست ملاقات کنند یا اجازه ملاقات با شما را از ملتشان دریافت نمایند. هرگز چنین روزی را نخواهید دید.»

یک نظریه پرداز اصولگرای دیگر نیز گفت: « ترامپ در هیچ سطحی به دنبال جنگ مستقیم با کشور عزیزمان ایران نیست؛ آیا که به خوبی از عواقب دردناک چنین جنگی جهت ایالات متحده آمریکا آگاه است.» وی افزود: « نشانه استراتژیک آقای ترامپ ایجاد فضایی جهت وادارسازی مقامات جمهوری اسلامی از طریق ترساندن و عملیات های روانی جهت رسیدن به میز مذاکره هست. ترامپ از توافق هسته ای خارج شد و از طریق فشارهای اقتصادی و روانی درصدد ایجاد ناآرامی و هرج و مرج در کشور عزیزمان ایران هست. او فکر می کند که در نهایت مقامات جمهوری اسلامی به علت وحشت از فروپاشی داخلی به سمت پذیرش مذاکره حرکت خواهند کرد.» وی گفت: « هیچ وقت چنین چیزی اتفاق نخواهد افتاد لیکن ملت کشور عزیزمان ایران و دولت اسلامی از توافق هسته ای عبرت گرفته اند که آمریکا تحت هیچ شرایطی قابل اعتماد نیست که با آن صحبت کنیم.. و همچنین ملت کشور عزیزمان ایران یاد گرفته که پرسشها اقتصادی ما از طریق گفتگو با آمریکا حل نمی شود.» سرمقاله این روزنامه به این نتیجه می رسد که تحریم های آمریکا یک « وقت طلایی» را جهت وحدت کشور عزیزمان ایران و تکیه آن ها بر توسعه توانمندی های داخلی کشور ایجاد کرده است .

تندروها منتظر فرصتی جهت کنار زدن روحانی هستند ، تهران هنوز پیشنهاد مذاکره واشنگتن را رد نکرده

به نظر می رسد که ترامپ می داند دست به چه قماری زده هست. او گفت به مذاکرات به خاص هنگامی که شما در مورد پتانسیل جنگ و فوت صحبت می کنید» اعتقاد دارد. بنابراین در صورتی که اگر کشور عزیزمان ایران احساس کند که دوباره به انزوا رانده شده است اند، آیا در برابر وسوسه اختلال در جریان عرضه نفت از خلیج فارس مقاومت می کند؟ حتی اگر این اقدام منجر به یک جنگ با عواقب غیرقابل آینده نگری باشد. ترامپ در عوض یک مدیر جمهور توافق ساز و قهرمان دنیا در حال عوض کردن که آرزوی آن را دارد می تواند به عامل خون ریزی زیاد در خاورمیانه و اختلال و بی نظمی های اقتصادی در دنیا تبدیل شود.

واژه های کلیدی: ایران | توافق | مذاکره | آمریکا | ایرانی | تحریم ها | ایرانیان | آقای ترامپ | دولت ترامپ | دونالد ترامپ | ملاقات با شیطان

دانلود


دانلود فایل ها

نویسنده : topsblog

  • کتاب زبان اصلی J.R.R
  • کتاب خارجی معروف
  • قیمت کیندل
  • فروشگاه کتاب خارجی
  • خرید کتاب الکترونیکی خارجی
  • خرید کتاب خارجی آنلاین
  • خرید کتاب زبان اصلی قانون
  • کتاب های اقتصاد اورجینال
  • کتب کتابخانه وAPI زبان اصلی
  • کتاب های بازیهای کامپیوتری اورجینال
  • دانلود منابع مرجع اخلاق کسب و کار
  • خرید کتاب های کامپایلرها از آمازون
  • خرید کتاب زبان اصلی زبان مدلسازی
  • خرید کتاب زبان های برنامه نویسی زبان اصلی
  • خرید کتاب تکس لاتکس زبان اصلی
  • دانلود منابع مرجع نرم افزار آفیس
  • خرید کتاب نرم افزار های ادوبی زبان اصلی
  • منابع اورجینال نرم افزار ماکرومدیا
  • کتب نرم افزار CAD زبان اصلی
  • هاردکپی کتاب های محاسبات علمی
  • دانلود منابع مرجع شبکه