نسخه آلمان وزیر امور خارجه مبارزه با تروریسم

نسخه: آلمان وزیر امور خارجه مبارزه با تروریسم بین الملل زیگمار گابریل بحران قطر جنگ کاهش تنش

خرید کتاب از گوگل

چاپ کتاب PDF

خرید کتاب از آمازون

خرید کتاب زبان اصلی

دانلود کتاب خارجی

دانلود کتاب لاتین

گت بلاگز اخبار ورزشی و نتایج مسابقات فوتبال کشور عزیزمان ایران قربانی یک جو راکد است/ هیچ‌وقت امکانات و منابع مورد نیاز را نداشتیم ، کی‌روش

سرمربی تیم ملی فوتبال کشور عزیزمان ایران در تازه‌ترین گفت‌وگویش با انتقاد از شرایط و امکانات فوتبالی در ایران، تاکید دارد که کار کردن در کشور عزیزمان ایران و ام

فوتبال کشور عزیزمان ایران قربانی یک جو راکد است/ هیچ‌وقت امکانات و منابع مورد نیاز را نداشتیم ، کی‌روش

کی روش: فوتبال کشور عزیزمان ایران قربانی یک جو راکد است/ هیچ وقت امکانات و منابع مورد نیاز را نداشتیم

عبارات مهم : ایران

سرمربی تیم ملی فوتبال کشور عزیزمان ایران در تازه ترین گفت وگویش با انتقاد از شرایط و امکانات فوتبالی در ایران، تاکید دارد که کار کردن در کشور عزیزمان ایران و امارات سخت بوده هست. او می گوید که در این دو کشور به علت کم توجهی و بی فرهنگی رفتارها رادیکالی هست.

به گزارش ایسنا و به نقل از پایگاه خبری سوپر اسپورت برزیل، کارلوس کی روش موزامبیکی الاصل موفق شد بار دیگر با یک تیم جواز حضور در جام جهانی را به دست بیاورد. او فوتبال کشور عزیزمان ایران را جهت نخستین بار در تاریخ به دو جام جهانی پی در پی رساند. کارلوس کی روش در نامپولای موزامبیک به دنیا آمد. پسر یک مربی فوتبال بود که تاثیر زیادی روی او داشت. خودش اعتقاد است که در آن وقت سرگرمی فرزند ها فقط فوتبال بازی کردن بود و همین تاثیر محیط بر روی او بود که در نهایت باعث شد به فوتبال علاقمند شود. هر چند که کی روش زمانی که دروازه بان بود نتوانست کارنامه درخشانی از خود بر جای بگذارد، ولی سرمربی تیم ملی فوتبال کشور عزیزمان ایران در زمینه مربیگری عملکرد خوبی داشته هست. پرتغال مربیان بزرگ و زیادی دارد، حال او نیز در کنار ژوزه مورینیو، لئوناردو یاردیم و فرناندو سانتوس از جمله مربیان بزرگ فوتبال در این کشور محسوب می شود.

فوتبال کشور عزیزمان ایران قربانی یک جو راکد است/ هیچ‌وقت امکانات و منابع مورد نیاز را نداشتیم ، کی‌روش

مصاحبه سرمربی تیم ملی فوتبال کشور عزیزمان ایران با سایت برزیلی را در زیر می خوانید:

* سرمربیان پرتغالی در حال حاضر از شرایط و کیفیت خیلی خوبی برخوردار هستند. شما اخیرا با تیم ملی فوتبال کشور عزیزمان ایران به جام جهانی 2018 روسیه افزایش کرده اید. فرناندو سانتوس، پرتغال را قهرمان اروپا کرد. لئوناردو یاردیم نیز با موناکو قهرمانی فرانسه را کسب کرد و ژوزه مورینیو هم لیگ اروپا را برد. شما این دستاورد تاریخی را چطور ارزیابی می کنید؟

من اعتقاد دارم که این دستاورد دو فاکتور مهم در خود دارد. موفقیت تیم های پرتغالی و بازیکنان پرتغالی در رده ملی می تواند یکی از فاکتورهای مهم باشد. همین باعث می شود تا مربیان از وقت های موجود استفاده کنند و از پایه و اساس موفقیت بهره ببرند. دیگر عامل توانایی و قدرت مربیان پرتغالی هست. مربیان پرتغالی از نظر تکنیکی و تمرین دهی در سطح بالایی قرار دارند. ما مربیان خوب و بسیار زیادی را داریم. پرتغال کشوری است که از جمعیت کمی برخوردار است و همین باعث می شود تا فوتبالیست ها و مربیان کمی داشته باشد، ولی در نوع خود مربیان قابلی دارد که توانایی سازگاری با هر شرایطی را دارند.

سرمربی تیم ملی فوتبال کشور عزیزمان ایران در تازه‌ترین گفت‌وگویش با انتقاد از شرایط و امکانات فوتبالی در ایران، تاکید دارد که کار کردن در کشور عزیزمان ایران و ام

* عالی ترین مربی پرتغالی در حال حاضر چه کسی است؟

آیا واقعا می دانستید که 200 مربی پرتغالی در خارج از کشور در حال فعالیت هستند. تحلیل عالی ترین مربیان اساس و معیارهای مختلفی دارد. به صورت کلی باید نتیجه های را در نظر گرفت تا عالی ترین را گزینش کرد. بر مبنای این معیار من جواب پرسش شما را به کارشناسان واگذار می کنم تا آنها بهتر در این باره نظر دهند.

* شما آفریقای جنوبی را به جام جهانی 2002، پرتغال را به جام جهانی 2010 و کشور عزیزمان ایران را به دو جام جهانی 2014 و 2018 رسانده اید. این بار بدون باخت و حتی گل خورده. چطور این موفقیت را ارزیابی می کنید؟

مسئولیت و نشانه عمده من این بوده که بتوانم خودم را کامل وقف تیم کنم که آن هم در شرایط با ثبات و منظمی قرار گیرد. همزمان اعتقاد دارم که این خیلی جهت من مهم است که بازیکنان را با چالش ها و وظایف بزرگ ارزش آشنا کرد. نه تنها مسابقه کنند، بلکه چطور مسابقه کنند. به هر حال پیدا کردن استعدادها جهت رسیدن به این اهداف کار مهم و مسئولیت بزرگی بوده است که خوشبختانه توانسته ام به آن دست یابم.

فوتبال کشور عزیزمان ایران قربانی یک جو راکد است/ هیچ‌وقت امکانات و منابع مورد نیاز را نداشتیم ، کی‌روش

* آیا در کار شما تاثیر فوتبال برزیل دیده می شود؟

فوتبال برزیل DNA مربیان پرتغالی محسوب می شود. علاوه بر این من اصالتا من جهت قاره آفریقا هستم و از آنجا نیز تاثیر گرفته ام. مکتب برزیل در فوتبال آفریقا و پرتغال به وضوح دیده می شود و به نظر من شباهت های بسیار زیادی بین فوتبال پرتغال و برزیل وجود دارد. من با تیم ملی فوتبال کشور عزیزمان ایران در جام جهانی 2014 در برزیل بودم و همکاری خوبی با مربیان برزیلی در آن جا داشتیم که از همین جا از دوستی های آنها تقدیر می کنم. ما در کمپ کورینتیانس کار کرده ایم که امکانات خیلی خوبی داشت و به همین منظور از تمام مسئولان برزیلی و مربیانی که به ما کمک کردند تقدیر می کنم.

سرمربی تیم ملی فوتبال کشور عزیزمان ایران در تازه‌ترین گفت‌وگویش با انتقاد از شرایط و امکانات فوتبالی در ایران، تاکید دارد که کار کردن در کشور عزیزمان ایران و ام

* شما در کشور عزیزمان ایران سیستم های 1ـ2ـ3ـ4، 2–4–4 و 3–3–4 استفاده کرده اید. آیا بازیکنان ایرانی با این سیستم ها به خوبی خو می گیرند.

بله. تمام اینها مراحل یادگیری هست. در ابتدا امکان پذیر نیست که شما تصمیمات پیچیده جهت ساختار تیم در نظر بگیرید و ما با همان سیستم تیم کار کردیم و سال به سال با توجه به آمادگی و تمرینات خوبی که داشتیم دیگر مهارت ها را نیز در این بین نیرومند کردیم. امروز تیم می تواند در شرایط تاکتیکی مختلفی بازی کند و این دستاورد خوبی جهت ما است که نشان می دهد بازیکنان ایرانی به خوبی با این روش ها عادت کرده اند.

* آیا تیم ملی کشور عزیزمان ایران ساختار منظمی جهت اجرای برنامه های تمرینی دارد؟

فوتبال کشور عزیزمان ایران قربانی یک جو راکد است/ هیچ‌وقت امکانات و منابع مورد نیاز را نداشتیم ، کی‌روش

متاسفانه شرایط ساختاری در کشور عزیزمان ایران محدود هست. اولا به این خاطر که فوتبال قربانی یک جو راکد شده است است که نمی تواند از آن خارج شود و در ادامه تحریم هایی قرار دارند که ضد کشور عزیزمان ایران صورت گرفته است و در سراسر جامعه می توانید تاثیرگذاری آن را ببینید و فوتبال نیز تحت تاثیر این تحریم ها قرار گرفته هست. ما در پایتخت کشور عزیزمان ایران تمرین می کنیم. در یک زمین 60 متری و هیچ وقت منابع و امکانات مورد نیاز را در اختیار نداریم، با این حال توانستیم به جام جهانی 2018 روسیه افزایش کنیم و پروژه ها و دستاوردهایی که مورد نظر ما بود را تا حد زیادی توانستیم به مرحله اجرا در بیاوریم. جهت مثال مرکز تمرین در کشور عزیزمان ایران دایر کردیم که می تواند جهت آینده فوتبال کشور عزیزمان ایران خیلی بهتر باشد.

* شما در امارات متحد عربی و کشور عزیزمان ایران کار کرده اید، راجع به تعصب در دنیای اسلام چه می توانید بگویید؟

تعصب وجود دارد. آن چه از مقداری تعصب اذیت کننده تر هست، کمبود صبر و حوصله در این دو کشور هست. رفتارها به خاطر بی توجهی و کم فرهنگی رادیکالی است و البته این در جوامع زیادی دیده می شود. هنگامی که شخصی مثل من فرصتی جهت دانستن این جواب ها پیدا می کند و از داخل زندگی می کند هر لحظه با چیزها و زوایای جدیدی آشنا می شود و البته آشنا می شود که جامعه و دنیا آن طور که بعضی از مردم فکر می کنند خیلی هم بد نیست.

* شما جانشین فیلیپه اسکولاری در تیم ملی پرتغال شده است اید. او چه میراثی جهت شما در تیم باقی گذاشت؟

مهم ترین میراثی که او جهت من باقی گذاشته هست، اعتماد و انگیزه به موفقیت بود. او به فوتبال پرتغال کمک کرد تا شخصیت پیدا کند و باعث شود که در رده ملی فوتبال پرتغال عملکرد موفقیت آمیزی داشته باشد.

* شما مربی لوئیس فیگو و کریستیانو رونالدو بوده اید و فوتبال اوزبیو را هم دیده اید. کدام یک عالی ترین بازیکن تاریخ فوتبال پرتغال بوده اند؟

اوزبیو. اگر ما ارزش ها و کیفیت فردی را بخواهیم در نظر بگیریم سخت می شود، ولی اگر بخواهیم این ارزش ها را در قالب محیط و شرایط در نظر بگیریم و این که آنها چطور رشد کرده اند، اوزبیو را گزینش خواهم کرد، چون اوزبیو از شرایط خیلی سخت تر از فیگو و رونالدو به سطح بالایی از موفقیت رسید. او در شرایط خیلی مشکل رشد کرد و پرورش یافت و با بازیکنانی همچون پله و دی استفانو مسابقه می کرد که همه می توانند این را با صراحت بگویند که چه شرایط مشکل را اوزبیو تجربه کرده است به همین علت است که همه او را پادشاه می دانند.

* شما از بین بردن سریع هنگامی با پرتغال در جام جهانی 2010 آفریقای جنوبی داشتید، علت آن چه بود؟

دلیل آن را می توان از دو منظر به آن نگاه کرد. نیمه پر لیوان و نیمه خالی لیوان. نیمه پر لیوان این بود که اسپانیا که قهرمان دنیا شد، ما را شکست داد. اگر ما قرعه بهتری در اختیار داشتیم و به عنوان نمونه با تیم دیگری در دور دوم با اسپانیا بازی می کردیم می توانستیم از شرایط خیلی بهتری برخوردار شویم.

* شما سال ها با آلکس فرگوسن در منچستریونایتد کار کرده اید، چه چیزهایی از او یاد گرفته اید؟

خیلی چیزها. کار با فرگوسن بیشترین دوره مربیگری من را شکل می دهد که باعث شد من حتی با او به دوستی و صمیمیت برسم. این اصلا اتفاقی نیست که الکس به عنوان موفق ترین مربی دنیا آشنا می شود. سال ها طول خواهد کشید که تصمیمات و شخصیت فرگوسن را بشناسیم. او یک رهبر بزرگ جهت تیم بود.

* فرگوسن اعلام کرده که شما نقش اساسی در جذب کریستیانو رونالدو جهت منچستریونایتد داشته اید؟ درست است.

تصمیمات بزرگ جادویی نیستند. اینها تصمیمات حساب شده است ای محسوب می شوند. منچستریونایتد بازیکنان خوب و استعدادهای جوان زیادی را مد نظر قرار می دهد. در آن وقت شک و شبهه زیادی به فوتبال پرتغال بود و همه می گفتند که رونالدو را جذب کنیم یا کوآرشما، من که پرتغالی بودم گفتم که هر دو را جذب کنیم. شکی نیست که آنها آینده درخشانی جهت کلوب خواهند ساخت و بازیکنانی جهت جانشینی بزرگانی همچون بکام و گیکز خواهیم داشت. در نهایت مجبور شدیم از این بین یکی را گزینش کنیم و ما کریستیانو رونالدو را گزینش کردیم.

* آیا شما تمایلی جهت مربیگری در برزیل دارید؟

می دانید یک بازیکن پرتغالی بوده که توانسته قهرمان برزیل شود و آن نیز فرناندو پرس است که خیلی وقت ها الهام بخش من بوده هست. او بازیکن بزرگ اسپورتینگ بود و جهت تیم ملی پرتغال و بنفیکا نیز بازی کرده هست. این که او به برزیل، سرزمین فوتبال رفت، یک اتفاق بزرگ جهت من بود. من هر لحظه این را گفته ام که نمی توانم دوران مربیگری ام را بدون کار در برزیل تمام کنم.

* عملکرد تیته در تیم ملی برزیل را چطور ارزیابی می کنید؟

تیته، مربی بزرگ و قابلی است که از هوش زیادی برخوردار هست. کار در تیم ملی برزیل از مشکل های زیادی برخوردار هست. به نظر من اگر برزیل را قبل از تیته و بعد از آن نگاه کنید می بینید که تفاوت زیادی کرده است و من فکر می کنم که در آینده هم تاثیر بالایی زیادی از فوتبال برزیل خواهیم دید.

* در آخر کریستیانو رونالدو ،مسی یا نیمار؟

چرا گزینش کنیم؟ آیا هر سه را در یک تیم نداشته باشیم؟ لطفا من را وادار نکنید که گزینش کنم. بگذارید هر سه را در یک تیم داشته باشیم تا تیم ما نیرومند تر باشد.

واژه های کلیدی: ایران | برزیل | پرتغال | ایرانی | فوتبال | پرتغال | فوتبالی | جام جهانی | فوتبالیست ها

دانلود


دانلود فایل ها

نویسنده : topsblog

  • کتاب زبان اصلی J.R.R
  • کتاب خارجی معروف
  • قیمت کیندل
  • فروشگاه کتاب خارجی
  • خرید کتاب الکترونیکی خارجی
  • خرید کتاب خارجی آنلاین
  • خرید کتاب زبان اصلی قانون
  • کتاب های اقتصاد اورجینال
  • کتب کتابخانه وAPI زبان اصلی
  • کتاب های بازیهای کامپیوتری اورجینال
  • دانلود منابع مرجع اخلاق کسب و کار
  • خرید کتاب های کامپایلرها از آمازون
  • خرید کتاب زبان اصلی زبان مدلسازی
  • خرید کتاب زبان های برنامه نویسی زبان اصلی
  • خرید کتاب تکس لاتکس زبان اصلی
  • دانلود منابع مرجع نرم افزار آفیس
  • خرید کتاب نرم افزار های ادوبی زبان اصلی
  • منابع اورجینال نرم افزار ماکرومدیا
  • کتب نرم افزار CAD زبان اصلی
  • هاردکپی کتاب های محاسبات علمی
  • دانلود منابع مرجع شبکه